ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם





    רכב נכים עם מעלון

    רכב נכים עם מעלון

    רכב להסעת נכים

    הסעות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ונכים הן אלמנט מאוד חשוב ובעל רגישות גבוהה. עם חברת שירותי הסעות מקצועית תיהנו מפתרונות רבים המתאימים לפלח זה באוכלוסייה כמו למשל רכב נכים עם מעלון, לצד פתרונות נוספים מבחינת אבזור ודרישות החוק אשר יבטיחו נסיעה בטוחה ונעימה. כאשר אנו בודקים התקשרות עם חברת שירותי הסעות לצורך כך הרי שחשוב לוודא לא רק בהיבט של הציוד אלא גם אחריות והכשרה מתאימה של הנהגים.

     

    רכב נכים עם מעלון ועוד

    הסעות פרטיות עבור נכים וקהלים שונים כמו עובדים או תיירים דורשים הרבה רגישות והתאמה כל קבוצה לצרכים שלה. כאשר מדובר על תלמידים חשוב למשל לוודא שהנהג עבר הכשרה מתאימה ספציפית לכך, וכאשר מדובר על הסעות לנכים הרי שחשוב גם לוודא הכשרה מתאימה וגם שימוש בכלי רכב מתאימים כמו למשל רכב עם מעלון המתאים לשינוע של אדם היושב על כיסא גלגלים. חברות הסעה פרטיות מעמידות לרשותכם קשת רחבה של כלי רכב אפשריים כמו למשל אוטובוס-זעיר ומונית מונגשת לבעלי צרכים מיוחדים הכוללת רכב נכים עם מעלון. הכול תחת הדרישות הקפדניות של משרד התחבורה.

     

    הזמנת נסיעה

    במידה ואתם מעוניינים לשריין הסעה פרטית חד פעמית להסעת נכים תוכלו לבצע זאת עם מטיילי אריאל. חשוב לדעת שהשירות מתאים גם לנסיעה חד פעמית וגם עבור שירות קבוע מתמשך במהלך השנה בימים ובשעות קבועים. קהל בעל צרכים מיוחדים נדרש פעמים רבות להגעה יומית למרכז קהילתי או מוסד לימודים ותרבות בשעות קבועות, ולכן נדרשת הסעה מתאימה מדי יום הלוך וחזור מהבית. את השירות הזה מא' ועד ת' תוכלו לקבל עם חברת ההסעות של מטיילי אוריאל. השירות כולל כלי רכב מתאימים שעברו טיפול ואבזור כמו למשל רכב נכים עם מעלון, נהגים מוסמכים ומקצועיים שעברו סינון ובדיקות קפדניות, וצוות שירות לקוחות אשר זמין עבורכם לכל תקלה או שינוי הזמנה מבחינת מסלול. תיהנו ממחירון מגוון המתאים לחבילות שונות, כולל ביטוח, דמי טיפול. תוכלו לקרוא המלצות וחוות דעת, ולדעת שביצעתם את הבחירה הנכונה ביותר לצרכים הרגישים שלכם.

    שתפו את הפוסט הזה עם חברים

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם




      הקמת אתר אינטרנט הקמת אתר אינטרנט